Afscheid nemen - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Jasper Holewijn - WaarBenJij.nu Afscheid nemen - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Jasper Holewijn - WaarBenJij.nu

Afscheid nemen

Door: Jasper

Blijf op de hoogte en volg Jasper

17 Oktober 2015 | Nederland, Nijmegen

Het is bijna zover, het echte aftellen is begonnen en de laatste bezoekjes aan familie en vrienden staan in de planning.
Ook collega's worden niet overgeslagen... Zo heeft Marlies een etentje met haar werk gehad en ben ik afgelopen zaterdag (17 oktober) met mijn FutureDiagnostics collega's wezen stappen, super gezellig!
Het laatste bezoekje aan Grunn staat op het programma voor komend weekend. Nog even de verjaardag van mijn moeder vieren, die van onszelf (27 & 29 december) vieren we zelf daar op reis, ver weg wel ergens.
En tot slot donderdag (29 oktober) de laatste wedstrijd van dit jaar voor mij met de mannen van VoCASA H6.
Tja en dan zondag 1 november, dan vliegen we al...!

• 22 Oktober 2015 - 22:06

Marian:

we gaan je missen!!!!

• 23 Oktober 2015 - 12:13

Priya Munjal:

Goede Reis.. :)

• 23 Oktober 2015 - 13:21

Patrick :

Veel plezier Jasper & Marlies….laat je niet van het Pad af duwen…zoals op onze FD dag:-)..en…belangrijk….kom beiden gezond weer terug.
    Gr patrick

• 23 Oktober 2015 - 16:22

Paul Wets:

Hi Jasper en Marlies. Geweldig avontuur toegewenst en kom weer gezond en heel veel ervaringen en indrukken terug.